پیشنهاد سردبیر

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری صندوقدار یک قنادی در تهران که مبلغ سه میلیارد ریال از درآمد این واحد صنفی را در مدت یکسال سرقت کرده بود، خبر داد.

سرقت سه میلیاردی صندوقدار قنادی در پایتخت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد افشار روز پنجشنبه گفت: پیرو شکایت یکی از صاحبان قنادی سطح حوزه مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط یکی از کارمندان این قنادی، تیم تجسس کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی حساب‌های درآمد و هزینه شرکت متوجه وجود ناهمخوانی در حساب‌های قنادی شدند و مشخص شد متهم در مدت یک سال گذشته پس از فروش اجناس قنادی به مشتریان شماره کارت شخصی خود را به آنها ارائه می‌کرده و تاکنون مبلغ سه میلیارد ریال از درآمد قنادی را به سرقت برده است.

سرهنگ افشار اظهار کرد: با تشکیل پرونده و هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد، او مردی ۳۶ ساله به جرم خود مبنی بر سرقت و کلاهبردای از قنادی اعتراف کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد در قسمت صندوق و امور مالی و حسابداری حتما از افراد مورد اطمینان به کارگیری شود و با نظارت بر فعالیت این کارمندان در قسمت امور مالی و حسابداری توسط صاحبان کسب و کار می‌تواند از وقوع این جرایم جلوگیری کند.

سرقت سه میلیاردی صندوقدار قنادی در پایتخت

کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری قاچاقچیان سابقه دار در پایتخت

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) نیز از کشف ۲۸ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی سابقه دار مواد افیونی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور افزود: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مسوولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهمین و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارند آن را توسط یک دستگاه خودرو سواری به تهران منتقل کنند.

سرهنگ باباپور اضافه کرد: با مشخص شدن روش کار متهمین و شناسایی محور حرکتی آنان با هماهنگی مقام قضایی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

وی یادآور شد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهمین آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه اقدام به متوقف کردن خودرو کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تاکید کرد: با توقف خودرو متهمین بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۲۸ کیلو و ۳۲۵ گرم تریاک کشف شد.

به گفته وی، متهمین پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.